Matilda Wallin 130203

 
 
 
Fotograferade min brors flickvän. Har ju modell för en dag tillsammans med Art By Stasia, länk finns i menyn till henne. Och det gick lika bra som vanligt att fotografera Matilda. Här är en del av de bilder jag tog på henne. Även en av det sista fotosessioner som jag gjorde med min gamla bakgrund. Och jag saknar den inte! ;)
 
Ni får klicka bilderna för att göra dem större.
 
 
 
Det är mycket som händer nu för tiden här hos Photomaniac. Mycket är på gång, mycket fotograferingar. Och vet ni vad? Jag älskar det! Alla underbara människor och djur som man möter. Nej, detta är nog det bästa yrket man kan ha enligt mig! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0