Fotografering, Emelie Wahlström

Äntligen efter en massa strul med datorer blandat med mycket fotojobb så kan jag äntligen sätta mig ner och uppdatera bloggen. Idag kommer jag mest lägga ut en massa bilder på de senaste fotograferingarna som jag har gjort. Och ni får gärna höra av er om det är något som ni undrar över!

Jag och Anastasia hade turen att få fota denna lilla dam för ett tag sedan och korten blev otroligt bra. Emelie var riktigt duktig och Anastasia hade gjort en otroligt bra sminkning. Vi körde först på en naturlig look och sen kletade hon på lite mer makeup på henne ;)
 
Här kommer lite bilder! :
 




 


Ni får klicka på de mindre bilderna för att göra dem större.
 
Försökte ha alla stora, men tyckte det såg alldeles för bombaderat ut ;)
 
Hoppas ni gillade bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0