Nathalie Gunnarsson 130211

Fick äran att fotografera denna dam för ett tag sedan. Det var som vanligt roligt och speciellt när personen i fråga trivs framför kameran som Nathalie gjorde. Men det kan ju också bero på att hon vill bli modell när hon blir äldre. Och vem vet? Man måste ju satsa för att vinna. Och arbeta hårt för att komma dit man vill. Tyvärr sker det ju inte över en natt, men det är ju värt att kämpa, om man vet att det verkligen är något som man vill.
 
Jag bjuder på några bilder som jag verkligen tycker om. Ni får klicka på de små bilderna för att göra dem större. Tyvärr blir inte kvalitén så där jättebra när man lägger upp dem, men det får duga ändå. Jag vet ju hur fina originalbilderna är ;)
 
 
 
 
 
Då tackar jag för mig denna gången!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mike ..

Duktig du är stort A..

2013-03-15 @ 22:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0