Rebecca Tropp 130227

För ett tag sedan fick jag och Anastasia, som sminkar och för övrigt är riktigt duktig (länk till art by stasia finns uppe i menyn), ett jobb om att sminka och fotografera Rebecca. Det var bilder på henne med sin utrustning då hon är frisör och andra fina bilder. Hon var väldigt lätt att arbeta tillsammans med och vi hade några roliga timmar ihop. Smink, foto, modell, ja allt flöt på och vart riktigt bra. Jag lägger ut lite bilder sen den fotosessionen.
 
Ni får klicka på de mindre bilderna för att göra dem större! :)
 
 
 
 
Sitter med rätt mycket jobb i händerna just nu, men det är så himla roligt. Det är underbart när folk jag fotograferat hör av sig och berättar hur nöjda de blev med bilderna! Det är just DET som får mig att må bra. Att folk blir nöjda och glada över något som jag älskar!
 
Är du också intresserad av modell för en dag? Tveka inte att höra av dig, för du är så välkommen så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0