Ruth Buijs 200213

 Dags att lägga ut en till fotosession. Har en del som ska ut men känner inte riktigt för att trackassera min stackars blogg och framför allt inte er läsare så ni inte hinner med.
 
Jag ska även ta tag i att uppdatera mitt portfolio, men det blir efter att jag varit och tatuerat mig idag. Och det längtar jag till kan jag lova.
 
Har en del fotosessioner på gång nu fram över, blir mycket modell för en dag och även barn och familjefotograferingar. Kul att fotografera lite barn då det var ett tag sedan nu.
 
Ni får klicka på de små bilderna nedan för att göra dem större.
 
 
 
Ruth passar jättebra i färgbilder, men de svartvita (jag älskar svartvitt) blev så grymt bra. Observera att kvalitén inte blir så bra när man laddar upp bilderna. Tyvärr.
 
Nu är det dags att städa. De håller på och renovera huset så idag bytte de min ytterdörr så det är fullt med slipdamm i hela lägenheten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0